mervebedir Çok rahat geçirdim hamileliğimi taa ki bu haftalara kadar, asıl hamilelik bu haftalarmış yatamıyorum kalkamıyorum. Bacak bel kalça ağrısından ne yapacağımı şaşırdım. Hele kalçadan bacağa o ince sızı aman Allahım. Uyku deseniz saat düzen hiç bir şey kalmadı. Bebişin maşallahı var sol yanım yatmaktan sağ yanım onun tekmelerinden çürüdü 😂 Zaman geçmiyor gibi geliyor, her an doğurabilirmişim gibi geliyor. Allah yardımcımız olsun bebişleri sağ salim kucağımıza alalım hayırlısıyla 37 yi bekliyorum her tuşa basıcam doğurmak için 😂