mutluanne21 gamzw doktora gittigimde 38haftaliktim sordugumda dogum pozisyonu almismi diye benimde ayniydi bir hafta sonra tekrar gel dedi cati muayenesi yapacagim ozaman belli olur herhalde
Tugceaker gamzw 32+3 haftalığım pazartesi kontrolümüz vardı benimkide hala makat geliş 36 haftaya kadar dönmesi lazım dedi bana
Tugceaker gamzw hayırlısıyla Allah büyüktür döner bitane bişey okudum dönmesiyle alakalı onu uygularım
vanilya_kokusu_ gamzw benim. İlk gebelikte makat gelişi di sezeryan oldum şuan ikinciye hamileyim 31+2 buda makat benim bebebler ters geliyor 😂ikiside kız
gamzw vanilya_kokusu_ benimki de erkek şu ana kadar hep makat geliş dedi doktor umarım döner keyfi isterse beyefendinin tabi 😀
gamzw Tugceaker nasil bisey canım ben doktora sordum dönmesi için yapabileceğim bisey var mı diye yok dedi o kendisi isterse döner dedi