Shineswann Kızlar merhabalar 37+1 deyiz doktora gittiğimizde bir haftadır kilo almamış olduğunu öğrendik bebek bir hafta önce kaç kiloysa şimdi de o kiloda bunu yaşayan var mıı😔 çok moralim bozuldu da
sweatmother Shineswann beslemene biraz daha dikkat et canım moralini bozma nesquikli süt yap iç kaşar ye yiyemiyosan tost yap ceviz ve muz bunları Hergün ye inşallah faydası olur bebeğe kilo yapan şeyler
Dgkfj5 Shineswann benim bebeğim de büyümüyor 36 da haftadayım bu hafta hiç büyümemiş doğum planladı doktorum
Elisasu123 Shineswann önemli olan doktorun görüşü Ablamda öyle olmuştu doguma alınmıştı gelişimi durdu diye haftanızda gayet güzel bence dogum edin ki riske girmeyin bebekte sizde saglıkla kucagınıza alın inşallah
Shineswann sweatmother inan ki hepsini harfiyen düzenli tüketiyorum canımm ama nedense şok oldum bu kadar dikkat edip yememe rağmen acaba kordon falan mı dolandı 😔
Melissayda @Shineswann hiç endişelenme bende yaşadım ilk gebeliğimde bir hafta boyunca beslenmeye dikkat ettim. Protein ağırlıklı beslendim. Her gün gece yatmadan tam yağlı süt içtim. Dilim dilim kaşar peyniri yedim. Bir hafta sonra gittiğimde bir haftada 500 gram almıştı doktorum çok şaşırdı hatta ne yedin içtin diye sordu
Shineswann Melissayda ben bu hafta öyle yapayım aslında sabahları süt içiyordum bol kaşar da yiyorum tahin pekmez de yedim her gün😔
Shineswann Dgkfj5 bizimki de doğum planladı demek oluyor böyle bana bir de şey dedi belki bu kadar büyüyecek daha fazla büyümeyecek belki dedi olabiliyor mu öyle
0Berfin0 Shineswann neden üzülüyorsun ki boşuna stres yapmayın sağlıksal bi sıkıntısı yoksa korma ben de 37. Hafta da suyu bittiği için mecburi doğum yaptım kilosu 2.500 dü yani kilo çok da önemli bişey değil
Dgkfj5 Shineswann evet benim geçen hafta öyle dedi büyümeğe bilir dedi durabilir gelişimi dedi o zaman almak zorunda kalabilirim 37 .hafta da dedi ve durdu 1 hafta da hiç kilo almamış 0 gelişimi durmus o yüzden Salı günü alıcak yemek içmek alakası yok yediğime içtiğime çok dikkat ediyorum kilo aldıracak her şeyi yedim ama almamış yani sizin kilosu iyi 3 kilo hiç üzülme keşke benim bebeğim de öyle olsa cok küçük
asil15 Shineswann maalesef bunu son zamanlarda bir çok kişi yaşıyor haftası iyi aslında kilosuda normalse disarda müdahale sizin için daha iyi
Shineswann asil15 yaa bir çok kişinin yaşadığını bilmiyordum üzüldüm ama bir yandan da demek ki olabiliyormuş dedim evet doğuma 1 hafta var acaba birkaç gün sonra tekrar gidip kontrol mü ettirsem
Shineswann Dgkfj5 yaaaa kıyamamm ki 😔😔 doğum olana kadar kilo alsın inşallah bebeğiniz ve ikimiz de sağlıkla kucağımıza alalım inşallah❤️
Ynckpgn Shineswann bende 39 haftalığım bir haftadır hiç kilo almamış bebeğim doktor kötü bişey demedi İnşalah bişey olmaz
Shineswann Ynckpgn yeni öğrendiğim bilgilere göre son haftalarda öyle çok almaz deniyor yani sizin belki de baya ilerlemiş olduğu için artık alımı durmuş olabilir mi 🙏
Cicilininkini Shineswann 371le nasipse saglıkla da alırsın kıcagına eger gelisimi duyduysa vs canım korkma yani düşün benimkinin gelişimi durmustu 36olması gereken bebegim 34 hafta görünüyordu gelişimi durmustu sezeryanla aldılar 34haftalık dogurdum yani ama cok sükür cok iyi zayıf olan bebekler daha güçlü oluyor korkma Ama yemene içmene dikkat et tabi vaktınde gelsin insallah
Shineswann Cicilininkini yaa sizin de erken olmuş ama bebiş güçlüymüş maşallahh dediğiniz gibi durduysa mecbur alacak doktor çünkü kalması daha riskli bu durumda çok haklısınız 💐
asil15 Shineswann içiniz nasıl rahat ediyorsa diyim doktor sıkıntı yok dediyse 1 hafta sonra sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
Cicilininkini Shineswann aynen öyle sen doktoruna güven ne bebegi ne de seni riske atmaz İnsallah güzel haberlerini alalım ♥️ 🙏🏻
tugcegldal Shineswann şeker ve şekerli şeylerden uzak dur kesinlikle. Onun yerine kefir, mutlaka kabak çekirdeği, kaşar peyniri,muz ve beluga mercimeği tükenebilirsiin etki ediyor 🤗
Shineswann tugcegldal yaaa belki budur sebep ben son zamanlarda hep browni sütlü tatlı vs yapıyorum her gün neredeyse