yenianne_adayl normalde et yemezdim ama tiksinti vs değil kendim istemiyordum çok çok nadir yerdim ama sakatat yiyordum kızıma hamileyken canım et çekiyordu aşırı et ve türü yemiştim alışmıştım şimdi oğluma hamileyim hamileliğin başından beri canım istese dahi yiyemiyorum tiksiniyorum çok pişirmiş olsam bile çiğ kokuyor hatta direkt inek kokuyor burnuma 🤦♀️