yenianne_adayl Kızlar iki aylık hamileyim et türü veya yemek yiyemiyorum kahvaltı türü yiyorum genelde et yiyememek erkek bebekte olur derler doğrumu merak ediyorum siz nasıldınız neyiniz oldu 😅bide kacinci ayda yemeye basladiniz
Havin49_ yenianne_adayl ben iki gebeliğimde de ağzıma sürmedim et ilk onu kararttım ikisinde de üçüde erkk
berna_cyhn yenianne_adayl evet bende yiyemedim hatta çoğu ağır yemeği yiyemedim ama 4 aydan sonra geçiyor yavaş yavaş yeniliyor ✨💐 benim bebişte erkek 🥰
hilal858_ yenianne_adayl ilk haftalardan bu yana(şuan 36+6dayim💙👣) hâlâ kırmızı et yiyemiyorum hadi köfte bari yiyeyim diyorum ama yok 2.yi zorluyorum ama midem pert oluo.
yenianne_adayl berna_cyhn inşallah geçer ya ekmek kahvaltiliktan sıkıldım artık bazende hicbirsey yiyemiyorum
motherof3son yenianne_adayl evet doğrı ben iki gebelikte de yiyemedim tiksindim görünce kusasım geliyordu ve ikisi de erkek
endlesslove1 Yok ya alakası yok bence ben çok tiksiniyordum et resmini gözümün önüne gelmesi yetiyordu kusmam için ama kızdı benimki
anonim51 yenianne_adayl valla canım ben et ve tavuk yiyemiyordum hatta eşim pişiyordu ben yatak odasında duruyordum kendisi yiyordu kızım olacak inşallah 37+4 haftalığız
yenianne_adayl anonim51 ben o kadar tiksinmiyorum yapiyorum kokusu rahatsiz ediyor sagdece yiyemiyorum bide yemekte yapiyorum ama yine yiyemiyorum restorana gidip denedik belki ben yaptim icindir die yok yine yiyemiyorum cinsiyetide bilmiyorjm
ArelinAnnesi1 yenianne_adayl oğlumda da tavuktan tiksindim kızım da da ama şuan kızıma hamileyim et çok yedimm oğlumda yediğimi hatırlamıyorum
happybusey yenianne_adayl valla alakası yok bence ya bende tiksindim hatta tavuktan bile 7. Aydayim hala da kokusuna bile dayanamıyorum bebiş kız
yenianne_adayl eed21 bilmiyorum ilk gebelugim hic yasamadim ablam yemedi ikiside erkek yengem yedi iki cocuguda kiz
maviportakal_ yenianne_adayl ben de yiyemiyordum ki çok severdim zorla yedim hamilelikte erkek bebekti 😅
Es07 Erkek bebek son aydayız Ömrümde yemediğim et,balık yedim inanır mısın Kişiye göre değişiyor bence her şey
yenianne_adayl Es07 evet kisinin kendisine ait ama herkez et yemedim bunum oldu diyorlar merak ettim yani bide ilk gebelik tecrubeli degilim
Es07 yenianne_adayl Arkadaşım erkek bebek karnında da , doğunca da doymaz diyor Kızı ve oğlu var Benim de ilk bebek