Minigiminannesi Hiç bir şey yaşla kıyaslanmaz, yaşın küçük sen pişman olursun daha adam akıllı karar veremiyorsun gibi cümlelere çok kızıyorum. Ben 25 yaşına gelmiş aklı beş karış havada ailesi tarafından pohpohlanarak büyümüş insanlarda tanıyorum. Bizim yaşlarımızda o çok büyük olduğunu idda edenleri cebimizden çıkaracak 17 18 yaşında kızlarda tanıyorum. Yaşa göre çocuk muamelesi kimseye yapılamaz. Olgunluk ve yaşanmışlık bambaşka bir şey. Burada dikkat ediyorum geç yaşta evlenmiş kadınlar erken yaşta evlenmiş kızlara sürekli bir bilmişlik taslama derdinde, rllerinde olsa hepsi genç anne olmak için can atar. Gençleri görünce de nasıl kötülesek derdine düşüyorlar. Herkes alabileceği sorumluluğu biliyor ev de toplar bebekte bakar. Kimseyi küçük görmeye kimsenin hakkı yok. Kimsenin kimseyi rencide edip eleştirme hakkıda yok. Rabbim eşten yana yüzünü güldürmüş çoğumuzun, iyiki sevip evlenmişim. Erkenden hayatımı düzene koymuşum. Eşimle istediğimiz gibi geziyoruz tozuyoruz istediğimiz saaatte eve geliyoruz kimseye hesap vermiyoruz. İnsanın kendi evi rahat rahat gezio dolaşıyor, istediğini pişiriyo eşimi çok seviyorum rabbim herkesin karşısına iyi imsan çıkarsın erken evlenmek istekle ve kendi kararıysa hiç bir sorun yoktur bence 🙏🏻🤗