Minigiminannesi valla ne deyim
Hayata erken başlama 😀 maşallah 😀😀😀
Ben senin yaşında ünv gidiyordum, artı sevgili bile edinmemiştim 😀
Çok çok çok erken.
Ne bilim hayat o kadar güzel ki, yaşanacak yapılcak dolu şey var ki, en hızlı zamanlar :)
29 olacam düşün anca yeni artıııkkk bi çocuk yapıyım dedim 4 sene evlilikten sonra 😀
Çocuğu doğurayım kaldığım yerden devam edicem 😀😀