siisu gvnrzz bi normal ikili tarama var coğu hastane yapıyor birde detaylı işte onu coğu devlet yapmıyormuş detaylı ultrasonda organlara kadar bakılıyor
gvnrzz siisu evet onu biliyorum da zeynep kamilde farklı bir bölüm olması garip geldi. Diger bütün hastanelerde perinatoloji bakıyor ve sadeece perinatologlar yapıyor. Zeynep kamilde mesela sanırım aylin cakıroglu da yapıyo
Mugi siisu merhaba ben de Zeynep kamile gidiyorum doğumuma 7 hafta kaldı ilk doğumum sezeryan oldu ikinci olacak ama normal gebe takipteyim çünkü doğum yapalı henüz 1.5 yıl oldu sizce ben de aylin hanıma gitsem ssvd yapar mı yoksa çok mu erken acaba
siisu Mugi bence gidin bişey kaybetmezsiniz 1 yılı geçmiş sonuçta o kontrol ediyor eski sezeryan kesi yerinize falan bakıyor kendisi zaten söyler aksi bir durumda
Dlbr23 bebissss Pendik medipolde Aytekin hanım yapıyor ablam 2 sezaryen sonrası onda vajinal doğum yaptı çok memnun kaldık biz öneriyorum
kvsr1603 bebissss ben 1 sezeryan sonrası yaptım 3 buçuk yıl var aralarında ama böyle bir düşünceniz varsa her zaman destekliyorum sizi herşey yolunda giderse başarabilirsiniz biz kadınlar bunun için yaratıldık