Karanfil000 bebissss Afyonkarahisar Fuar Hastanesinde arada 7.5 sene vardı hikayemi paylaşmıştım okumak isterseniz
siisu bebissss hangi ilçedesiniz ben köprüye de vapura vs da yakın olduğum için karsıya geçmek kolay oluyor şişlideyim imkan varsa Bi sans vermenizi isterim
Nehirto bebissss 1 sezeryan oldum sonra normal doğum aralarında 5 buçuk yıl var ama benim planlı değildi yani normal doğum aslında sezeryan olacaktım sancım ve açılma olunca doğum oldu
gvnrzz siisu ben de aylin hanıma randevu aldım 16. Haftaya girdim. aynı sekilde avrupa yakasında oturuyorum bir kez de olsun gidip görüşeyim kaydım olsun diyorum. Bi yandan da rami hastanesi nehir hanıma randevu aldım ona daha 2 ay var cok doluydu
siisu gvnrzz Aylin hanım gerçekten ilgili umarım memnun kalırsınız ama biraz kalabalık ve bekleme süresi var eşinizde içeri girebiliyor
gvnrzz siisu o hastanede esler konusunda biraz daha esnekler sanırım o yüzden de gitmwk istiyorum aylin hanımı da bugun yorumlaeını okudum ve içim rahatladı. Umarım her sey gönlümüzce olur
siisu gvnrzz bu arada kaç haftalıksınız ikili tarama sonucunuz varsa ve detaylı usg sonucunuz varsa yanınızda götürün, detaylı için ilk gidişte size bi kağıt veriyor ordan randevu alabiliyorsunuz tabi bulursanız :)
gvnrzz siisu 16 haftalıgım su anda ama ikili yaptırmadım. 20 21 haftalıkken gidecegim perinatolojiye randevu bulurum ya gecen mesela tesadüfen girdim iki gün sonraya bile cıktı sık sık kontrol edince cıkıyor. İlk hamileliğimde de öyle almıstım
siisu gvnrzz ikili tarama cemil taşçıoğlu perinatoloji yapıyor detaylı usg ise zeynep kamilde daha farklı anatanel polikliniğinden alabiliyomusuz sadece onun içinde hastanede en az bir kere muayene olmamız lazımmış randevu alabilmek için