beyzakzlrmk nilperab ayy ınanırmısınız bır haftadır bende boyleyım sadece bende oluyor sanmıstım ne yesem bes dk sonra yıne dedıgınız gıbı sabah kalktıgımızda ıgrenc tuhaf bır tat olur ya aynı oyle oluyor ve artık cok rahatsız etmeye basladı benııı
nilperab beyzakzlrmk yemek yiyom yine aynı tat.Sanki ağzım kuruyor gibi hisediyorum,su içiorum yok yine geçmiyor.Ama yaşam kalitem bozuldu resmen
beyzakzlrmk nilperab Aynen sabahları bu yuzden dr kusuyorum gun ıcınde bu tat geldıgınde bulantım oluyor ALLAH yardımcımız olsun
nilperab buse2507 ay inş o kadar sürmez ne iğrenç bir histir böyle🥹Bebeğinizin cinsiyeti ne acaba?Benim ilk hamileliğimde olmamıştı acaba cinsiyetle mi alakalı
rosesally Bende de vardı ağzım kokuyordu haftam ilerledikçe geçti. Eşim daha önce hiç almadığı garip bir koku olduğunu söyledi
nisancoco_ rosesally off aynısı bende de oldu. Hatta daha hamile olduğumu öğrenmeden eşim sende garip bi koku var dedi. Gebeyim dedim dalga geçerek sonraki gün hamile olduğumu öğrendim ve o tat gittikçe arttı 😅
rosesally nisancoco_ Hormonlardan oluyormuş😂 Eşim ilk söylediğinde bozulmuştum şimdi gülüyoruz bebeğimiz seni kokuttu diyo😂😂😂
nisancoco_ rosesally ben daha 5 haftalık hamileyim. Demek ki hamileliğim güzel gidiyor ki belirtiler var diye teselli ediyorum 😅
mom40 nilperab ayy şuan sizi çok iyi anlıyorum ve 29. Haftadan yazıyorum halen ara ara sık sık oluyor sürekli bişeylerle ağzımı meşgule etmeye çalışıyorum ama nereye kadar şuan sadece sakızla bastırmaya çalışıyorum.
selma128 nilperab buyuk ihtimal kusuyorsun da bu gecmiyor ya 13 ten sonra hafifledi de bende insallah sendede hafifler benim midem ekşidi mi yine kusuyorum
yenidennnn Düzelme olan var mı benim hala düzelmedi bi tık azaldı gibi ama hala geçmedi bazı şeyleri hala yiyemiyorum