nilperab Kızlar 11+6 günlük hamileyim.Ağızımda değişik bir tat var.Sanki sabah uyanırsın da ağızda garip tat olur ya öyle😩Benim gibi olan var mı? Çözüm bulabildiniz mi?
kedimekim nilperab benim vardı iki hafta falan sürdü şimdi ara ara yine oluyor sürekli dişlerimi dilimi fırçalıyordum kısa süreli rahatlatsa da yine aynısı oluyordu sanırım değişen hormonlardan dolayı oluyor ama yeşil elma da beni ferahlatıyor öyle hissedince yiyorum yine
kardiasell nilperab benim ilk hamileliğimde de vardı agzımda metalık bir tat ve doğunca geçti şuan 2. Ye hamileyim yıne agzımda değişik bir tat var ne yesem 10 sanıye sonra değişiyor agzımın tadı bir çözüm bulamadık biz doğum da geçti benim
byz2023 10 haftalığız ne yersem sonrasında dediğiniz gibi bir tat ağzımda hiç değişmiyor bıktım artık 😕
nilperab atkaplan ay inş vala midemi bulandırıyor.Tat geçsin diye bişeyler yiyorum yemek bitince yine başlıyor😕
nilperab kedimekim bende bişeyler yiyorum tat geçsin diye.Ama yedikten sonra yine başlıyor.Vala üzerinde çok durursam midem bulanıyor ve iştahımıda kesiyor .Elmayı deniycem bende .
biana Benim ilk hamileligimdede vardi ikinciye hamileyim şuan 16 haftaligiz yavaş yavaş azalıyor ilkinde 5. Aya doğru nerdeyse tam geçmişti benim bundada öyle olacağını düşünüyorum vücut alışıyor galiba gebelige sonrasında o tat kayboluyor🥴
nilperab biana benimde ikinci hamileliğim.İlkinde hiç böyle olmamıştım.Hamileliğimi çok farklı geçiriyorum vala.İnş biran önce geçer hepimizin yaşam kalitem düştü resmen😕
lol Bnmde ilk aylarda vardı şuan 24 haftalığım geçti çok şükür ne zaman geçtiğini hatırlamıyorum ama geçti şükür
yenidennnn Acaba ilaçlarla yada vitamin eksikliğiyle alakası var mı demir eksikliği filan yapar mı ki
nilperab yenidennnn o da olabilir belkı .En son kan deperlerimde herşey normaldi.Ama megnezyumum düşük olabilir ayaklarım çok ağrıyor çünkü.Gittiğimde magnezyumda talep edıcem
nilperab buse2507 ay inş o kadar sürmez ne iğrenç bir histir böyle🥹Bebeğinizin cinsiyeti ne acaba?Benim ilk hamileliğimde olmamıştı acaba cinsiyetle mi alakalı