Birrrcan hormon hafızası diye birşey var diye biliyorum. Bende de mesela regli zamanım geldiğinde ilk 14 hafta inanılmaz baş ağrısı çekiyordum. 8. Veya 9. Haftada ufak bir lekelenme olmuştu tam zamanını hatırlayamıyorum. Doktorum o zaman görmek istemişti. Bende oradan biliyorum. Ağrıları çok önemsemiyoruz ama kanama bizim için önemli demişti. Benimde ilk gebeliğim o yüzden bazen doktoru sorularımla baya bir boğuyorum. Ama o ufak lekelenmeden sonra hep rahim yolumu kontrol ediyor ve gösteriyor kapalı olduğunu falan özellikle gösteriyor. Kendini strese sokmaktansa gözükmenin daha iyi olduğunu düşünüyorum. Çünkü herkesin gebelik hikayesi yaşadıkları farklı olabilir.