7 ay önce bir kürtaj oldum kalp atışi oluşmamıştı diye. Şimdi 7 haftalık hamileyim adet gunumde 3 gün lekelenmem oldu kahverengi o zaman hamileydim test yapmıştım çıkmıştı yerleşme dedim kendi kendime 5 gün önce hastaneye gittim kalp atışını dinledik her şey yolundaydı 2 buçuk yaşında kızım var bugün beni illa kaldır dedi koltuğa indir dddi bende sinirle aniden kaldırdım koltuğa indirdim ondan mı kaynaklı acaba ya çok korkuyorum yine düşük olacak diye ve vicdanım sızlıyor kızımı kaldırdım diye mi acaba diye diye ağırlığı 13 kg bebeğimin 😔😔