kumru1578 kadın doğum doktoruna gittin mi. Ben ilk beta takibi için gittiğim doktor onemsemedi vermedi bile beta 461 çıkmıştı. Sonra aynı hastanede başka doktora geçtim o 461 beta ile verdi progestan dinlen yat uzan bol bol dedi bir hafta sonra gel dedi. Bugün gittim kontrole beta 7504 olmuş gebelik kesesi de 5 haftalık göründü. Adetime göre altı haftalık olması gerekiyordu ama ultrasonda öyle görünmüş bişey olmaz geç döllenme olabilir dedi. Yani daha kalp atışı yokken de veriyor bazı doktorlar progestani