3oglanannnesi daha yeni sordum üstelik bizimkisi normal devlet hastanesi değil artık eğitim ve araştırma hastanesi oldu normalde her şeyin olması gerekiyor ama sadece ikili tarama için kan alacaklar onun dışında peynirotolojiye sevk etti Bursa’ya ya da kocaeli’ne gidebilirsin dedi daha 3 gün önce yani yok ne yazık ki bundan önceki gebeliğimde de aynı sorunu yaşadım özele gitmek zorunda kaldım şehir dışına çıkamadığım için 4.000 lira verdim bana 20-25 dakika bakılacağı söylenmişti 5 dakika bakıldı ve o renkli değildi o kadar üzülmüştüm ki o çıkar çıkmaz ağlamıştım o perinatolojiden yani Allah kimseyi parasıyla rezil etmesin