angelmother 15. Haftada devlete gittim detaylı ultrason için sevk açsın diye 18 e girdim hala randevu arıyorum sen düşün. Bir de öğrendim ki bu sevkin süresi 1 aymış. Önümüzdeki haftaya kadar bulamazsam yine gidip sevk açtırmam lazımmış. Uğraş dur işte. Özelde ara randevu al ver para git yaptır ama özel de 8 bin diyor o kadar da bana çok geliyor. Ama gerçekten her şeyde neden bu kadar zorla yapılıyor asla anlamıyorum. Her dakika randevu çıkıyor gibi bir de sevk için süre verilmiş. randevu var da biz bulamıyoruz sanki. Bulan yaptırana helal olsun. Şehirden şehire ultrason için hastane arıyorum ya şaka gibi