Mutlu_Bir_Anne3 iremsarier Baştan tekrar düzen kurmak gerekiyor. Ne güzel büyütmüşsünüz, maşallah 🥰 inşallah ben de düzene oturturum sizin gibi
Mutlu_Bir_Anne3 iremsarier Güzel bir taktik, bunu ben de düşündüm. Hatta eşime dedim bir hediye alalım kardeşi adından. Hareket yapınca diyorum bak kardeşin senin sesini duydu mutlu oldu, konuşuyor onunla. Umarım doğunca da bu kadar hevesli olur 😍
iremsarier Mutlu_Bir_Anne3 mutlaka olur kıskançlıklar elbette olacak sabırla yaklaşıp doğrusunu anlatmak mesele umarım gönlünüzce geçer ömrünüz 🙏🏻❤️
Mutlu_Bir_Anne3 iremsarier Aynen, çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz ve tavsiyeleriniz için. Amin, inşallah siz de evlatlarınızla, ailenizle birlikte hep mutlu olun 🙏🏻❤️
Havin49_ Mutlu_Bir_Anne3 maşallah araları çok halledersin benim oğlan 1.5 yaşında ikizlerim de 12 günlük ama kküvezdeler
Mutlu_Bir_Anne3 Havin49_ Umarım hallederim😊 İnşallah siz de halledersiniz ve inşallah en kısa zamanda ikizleriniz de sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz 🙏🏻