sorenita_ Benim de aynı, sabah öperek uyandırıyorum, kahvaltı yaptırıyorum, ben bırakıyorum okula bazen de babası. Şimdi bebekle nasıl olacak diye düşünüyorum, emme saati, uyuma saati var bebeğin. Almaya giderim ama bırakmak sabah zor olur, oğlum üzülür mü, kalbi kırılır mı diye düşünüyorum. Bana aşırı düşkün bir çocuk, hep önceliğimiz oydu şimdi ikiye ayrılacak ilgi. Bu dengeyi kurabilecek miyiz anne olarak ben ikisine de yetebilecek miyim endişesi beni sardı, doğuma odaklanamıyorum 😕