buse2507 gunesimekardes Sütüm var canım kilo alımı da çok iyi. Benim oğlan emmeyi çok seviyor bunun farkındayım
buse2507 Havin49_ ya yeni doğan dönemi geçti diye saat başı fazla mı dedim milletin çocuğu 4 5 saat uyuyor ya
Semilk05 buse2507 kıyamıyorsunuz emin olun ben 1 buçukda bıraktırcam dedim 2 de ağlaya ağlaya bıraktırdım jskshekdjdljd
Elfidanur buse2507 yok ya Allah’ın ıznıyle bişey olmaz sağlık ocağına da sor ıstersen arayıp ya da doktoruna medıne hurması varya onun ıcını aç emzıgı sür bıraz tatlansın ver ağzına ucundan tadını alsın emer
irmb buse2507 emzik verin tutmadı diye vazgeçmeyin benim kızım 4 ay sonra emziği kabul etti üstelik o kadar marka almama rağmen hiç birini kabul etmedi bakkaldan aldığımız basit bir emzikle emziğe alışmıştı bende rahatlamıştım yoksa sürekli memedeydi
Kvsr46kvsr buse2507 ne yapılabilir bi fikrim yok, üçüncü çocuğum üçüde aynıydı. Şuan 6 aylık bu sıpada muhtemelen emzirmeyi bırakana kadar aynı olucak. İşin kötüsü büyüdükçe dahada düşüyolar memeye 😬 yolun çok çok başındasın, bırak emsin , özleniyor bu günler
irmb buse2507 6 sene oldu tam hatırlamıyorum ama bakkaldan çok basit emzikler var ya onunla öğretmiştim tutmayı sonra kalitelisini vermiştim emziğe göğsümden azıcık süt sıkıp veriyordum özelliklede uyku geçişlerinde yani emzik mi mememi anlıyamıyordu sonra zamanla alıştı
Semilk05 buse2507 valla o kadar hatta daha fazlası sanırım en kolay şey hamilelik ve doğum sonrası piskolojik manevi olarak çok zor ya. 🥹🥹♥️