buse2507 2 yaşına 2 gün vardı hep böleydi kestim zamanı gelene kadar sabrettim işte kestiğim tamamen emmeyi bıraktığı gün sabaha kadar ikimizde öle güzel uyuduk ki ama hala meme bağımlısı şimdi 3 yaşına 4 gğn var hala gece bir kere uyanıp mememe dokunur yanıma gelip yatar. Ama bunuda bıraktırmam lazım çünkü 2. Bebeğimi bekliyorum. Demem o ki emmeyi kesene kadar bagkmlı çocuk asla uyumuyor sürekli memede oluyor şansıma benimki uzanarak emer uyurdu öle uyurduk ikimizde