vanilya_kokusu_ Aleynaaaag doğru valla selametle gelsinler de bide benim erken doğum riskim var oda strese çok koydu beni 😮💨 Allah’ım nolur yardım et bize
Pamuk_3465 vanilya_kokusu_ magnezyum iyi geliyor Bildiğim kadarıyla isterseniz doktorunuza söyleyin magnezyum kullandığımdan beri çarpıntı olmuyor bende
beyzaasenaa vanilya_kokusu_ Çok takmamaya çalış hobi edin kendine onunla uğraş olumlu düşün olumlu olsun
vanilya_kokusu_ beyzaasenaa zaten idare ettim bu haftaua kadar az kaldı hamileliğim başından beri yaşıyorum bu durumu ☹️ bikac haftam kaldi
vanilya_kokusu_ D_erin1 bendede yemekten sonra çok oluyor ama dediğin gibi aç tok oluyor bide arada sanki iğne batiyo gibi acaba kas ağrısi mi bilemiyorum ya
sdc vanilya_kokusu_ gittim canım hiçbirşey çıkmadı sadece Nabız düzenleyici beloc adlı ilacı kullanmaya devana et hergün dedi o kadsr çok iyi kalbin dedi valla panik atak geri geldi kesin
vanilya_kokusu_ sdc benimde aynısını dediler bence de panik atak geçiriyorsun çok şükür kalbinde bişey çıkmadı piskiyatriye git istersen ilaç verir
vanilya_kokusu_ sdc ben 3 Aralık’ta gittim piskiyatriye lustral verdi ama içmedim cesaret edemedim hala inatla içmiyorum neden bukadar eziyet ediyorum kendime bilmiyorum yan etkilerinden kökü sanırım ya