gizemli00 Busra5222 biz çoğunlukla bulgur yerdik annem öyle ederdi dedem bulgur severdi diye şimdi sorulsa bulgur mu pjric diye bulgur derim ya daha tok tutuyor
gizemli00 Busra5222 eşim bı ara sevmiyordu fazla yemek artan yemek yani ondan sonra aç olunca çok iki tabak istiyor eee ben ne anladım bu işten
aybike2212 gizemli00 köfteli patates yemeği bukgr pilavı yaprak sarma salata ve turşu vardı bizim menüde
Melissayda @gizemli00 ay çok lezzetli oluyoo dene kabağın içini oyup soteyi koyup kaşarla fırına veriyoruz (kabağı önceden kızartıp ya da haşlayıp ) ben hafif olsun diye haşladım ve firina sürmeden kaşarsız yedimm 😍