Ipek0z bende ağrı sancı hiç birşey yoktu göremedim zaten ne kadardı sancı sadece ebe görüyordu asistan doktorla banada su kadar sancın var demedi bana hissediyor musun dedi hayır hiç ağrım sancım yok dedim hissetmemen daha iyi dedi birde ben tuttum elimle daha bebek küçük olduğu için kayıyormus o karina koyulan aletin altından 20 dakika boyunca parmağımla o aleti tuttum