Merhabalar dün kontrole gitmiştim acile doktorum çağırdı rutin kontrol 30+6 asistan karnımdan ultrasonla baktı doktorum ameliyattaymış o çıkana kadar ameliyattan nst ye bağladı ama sancı çıktı sonra yatış verildi serum hap falan birde ciğer geliştirici yapıldı bebek için bugün 31 haftaya girdik yatış devam etsin mi yoksa taburcumu oluyumu diye perinatoloji ye götürdüler alttan muayene yapıldı demişler bana yapılmadı oysaki vajinal muayene yapalım dedi doktor kabul etmedim iyi mi yaptım kötümü bilmiyorum 25 haftada doktoruma sordum çatı muayenesi ne zaman yapılıyor diye bana daha erken sana 37 38 de yapıyoruz yoksa erken doğuma neden olur dedi önceden duyduklarımdada hep öyle diyorlardı o yüzden yaptırmadım vajinal muayene