Deletedmom429 Minnosizmmm yukskl degl normal arkadasimda oyle 800kusurdu 4haftalik demislrdi smdi ise kizi olcak 6.ayine girdi hamilelilgnn😊
Smyragl Karabudak hayır canım 1500 ve üzerinde görünüyor. Dün beta hcgme baktırdım deger 2738 çıkmıştı bu gün muayene oldum vajinal ultrason ile çok küçük bi kese gördü haftaya tekrar gel dedi.
Tazegelin12 Minnosizmmm o kadar beklemenize gerek yok beta degeri 2 gunde 2 katina cikiyo 2000 bin ustu oluncada kese falan gözukuyo ondan bi kac gun sonrada Allahin izmiyle kalp atislariniz duyarsiniz 1 hafta bekleseniz yeterli
Tazegelin12 Minnosizmmm hesapladim canım betanı Allah'ın izniyle 4 gün sonra beş binlere cikiyo görursun insAllah 🤲
sevgitekes Minnosizmmm yo normal çıkmış bende 4+6 da gittik 745 ti 5+3 te kese göründü 6+2 de kalp atışı
sevgitekes Minnosizmmm aynı ben kaç gündür telas yaptım ilki boş gebelik diye şükür bugün duydum kalp atışını
sevgitekes Karabudak benimde 745 ti çıkmadı üç gün geçti minicik göründü 5+3 te telas yapmayın geçer hepsi kalp atışını duyunca tam rahat ediceksin
Seranne Tazegelin12 Canım bir arkadaşım demişti ilk haftalarda yüksek beta kız bebektir diye😏anlamış oldum ki hurafe😅😂
Mamiii20 Minnosizmmm Evet kadın doğumcuya söylediğimde gülmüştü acildeki doktorlar pek bilgi sahibi değil diye randevum gelene kadar kanser gibi bişey var heralde diye kendi kendimi yemiştim