Minnosizmmm hayırlı olsun beta hcg değerinizin yüksek ya da düşük olması bir sorun oluşturmaz önemli olan düzenli artmasi. Gebelikte bebeğin takibini sağlık ocağı değil kadın doğum doktorları yapar. Bu yüzden sağlık ocağı sizi sadece belli tahlil degerlerinizi belli aralıklarla ölçüp kayıt etmek için cagirir. Haftaya kadın doğum doktoruna giderseniz keseyi görürsünüz inşallah. Bir hafta sonrasında da kalp atışı. Şimdiden hayırlı olsun 😊