Bugün kontrolümüz var 5+1 de gittiğimde minik bi kese görmüştük🫶🏻 bugün kalp atışı için gideceğim 6+6 olduk 🐣 Ama bi yanımda bi korku var ve bunu yenemiyorum. Geçen sene bu sıralar hamile olduğumu öğrenmiştim ve 14 şubatta 7+2 haftalıkken düşük yapmıştım. Aynı şeyi yaşacağım korkusu bi türlü aklımdan gitmiyor ama iyiyi düşünmek zorundayım 💖Dua edin bize herşey yolunda gitsin 🥹Var mı bugün bebişini görmeye gidecek anneler🐣🌸