momtobe__ Bende senin gibiydim 3.5 cm acilmam vardi doğumu başlatmayı teklif ettim doktoruma hiçbir şekilde duramıyordum bebek oksijensiz kalmis eve iyiki gitmemişim oksijen tupleriyle doguma girdim ikinci dogumum bu nedenle cok zordu biraz suni sancı ile desteklediler bol bol Sümmes sebile yesserahu zikrini çektim acilmam birden 6.5 cm e cikti ordan ebe hala olmaz falan diyordu ki birden ıkınma hissi geldi bebeğin kafasi geliyordu sonra baska ebe ıkınması var tekrar bir tuşe yapsana dedi evet evet başladı doğum dediler 2 ıkınmaya doktorumun eline geldi bebeğim tam öğlen ezanında doğdu Allahim nolur çıksın artik dedim pırt diye fırladı oo gelenn rahatlık baska hiçbir şeyde yok🥹🥰