deletedmom43191 seydamerve devlette yapılmalı tabiki ozeller artik iyice haddini aştı sacma salak şeyler yapiyolar
Rmeysa_01 seydamerve özele vereceğim parayı bebeğime harcarım daha iyi kontrollerimi özelde yaptırdım çokta memnunum doktorumdan ama doğumu devlette yapacam
donovan26 seydamerve Kim nerede nasıl bütçesine uyuyorsa öyle yapabilir, Allah doktorlarımıza zeval vermesin iyi ki varlar ❤️
eylem_123 seydamerve gereksiz masraf bence aynı işlem sonuç aynı ve en ufak zorluk da direkt sezeryan diyorlar devlet öyle değil son ana kadar da sana yardımcı olup normal doğuma yönlendiriyor
-Papatya33 Durum olmasa mecbur herkes devleti tercih ediyor . Ama arastirdim bilmiyorum devletten biraz korkuyorum. Acil birsey olursa o an nöbette kim varsa o doktor giriyor bu benm için bilinmez . Devamlı kontrol eden doktorun olmaması beni strese sokar. Özelde öyle bir durum yok acil birsey olsa hemen kendi doktorun geliyor
mutlusene seydamerve bens şöyle söylemek istiyorum rabbim vicdanlı insan nasip etsin devlet yada özel değil vicdan önemli
bezelyemm seydamerve ilk dogumumu özelde yaptım eşim bunuda ozelde diye diretiyor ama doğumla birlikte kordonlarimi da baglatıcam ve çok korkuyorum özelde birşey olsa direk devlete sevk ediyorlar risk almak istemiyorum . Ama sadece doğum olsa düşünmeden özele giderdim . Onun konforu bambaşka .
nsndyg İlk doğumu mu Hacettepe üniversitesinde özel dr da yapmıştım şuan ikincisine hamileyim gene aynı şekilde olucak inşallah
ES22 nsndyg merhaba bende Hacettepede takipliyim doktorunuz kim acaba, memnun kaldınız mı dogumunuz ve sonrası nasıl geçti? Bazı yorumlar kafamı çok karıştırdı tecrübeli birini görmüşken sormak istedim 🙏🏻
flz3576 seydamerve ilk dogumum devlette oldu Buda devlette olcak üniversite hastanesinde özeller gereksiz pahalı
melismersin seydamerve bence doktora bağlı. Ben şehir hastahanesinde de devlette de özeldede normal kadın hastalıkları ve doğum doktoru bulmaya çalıştım. En son özeldeki doktoruma güvenmiştim ki hamileliğimden önceki doktorum kendisi. Devletteki doktorundan ve hastahanesinden memnun olan arkadaşlarımda var. İyi bir araştırma ve iyi bir doktor. Hastane güzel olsa bile doktorun ilgisiz alakasızsa olmuyor maalesef.
denizhelensarpberat seydamerve bence özel daha çok ilgileniyorlar hersey daha rahat henüz dogumama çok var ama her sekılde özeli tercih ettim kan tahlilleri olsun başka rutin kontrol olsun mis gibi anında ne sıra bekliyorum ne ekstra randevu gibi işlerle ugrasıyorum zaten hamilelik stresli bir durum birde devletin beni strese sokmasını istemem bütçen varsa özeli tercih etmen sen ve bebegin için en saglıklısı olur tabi ki tercih sizin
Havin49_ seydamerve ilk doğumum İlhan varank eğitim araştırma hastanesine oldu berbat geçti ikinci doğumum Zeynep kamil de oldu valla iyi ki yapmışım bence devlet meselei değil vicdanlı doktor meselei
Aysgulgndz Havin49_ doğum esnasına nasıl davrandılar Zeynep kamil de bende orada yapmayı düşünüyorum da ☺️
semahayall seydamerve valla bu şans işi , tıpkı beyaz eşya gibi , gider Arçelik bosch alırsın kötü çıkar , hoover Altus alırsın taş gibi çıkar , bilemiyorsun işte 😅 bazen devlet çok iyi oluyor , bazen özel
Fuunndaaa niiiii bende aynı şekilde düşünüyorum ilk doğumum sezeryan özeldi şu.anda dikiş.yeri bile belirsiz ama arkadaşım devlette yaptırdı resmen etini süzüp yapıştırmışlar o derece özensizdi dikişi, ayrıca tabi.diğer imkanlarda var eşinin yanında olabilmesi mesela