Maddi durumum özele elveriyor ama şehir hastanesinde veya üniversite hastanesinde doğum yapacağım asla özelde doğum yapmam. Yenidoğan yoğun bakım ünitesinin olması ve devlete bağlı olması benim için çok önemli. Yiğenim Koru hastanesinde doğdu kan uyuşmazlığı iğnesini yapmayı unuttular anne-babası hatırlattı da yaptılar. Sonrasında sarılık oldu ve bebeği yoğun bakımlarına kabul etmediler Sami Ulusta yattı. Annesi o kadar stresli zor günler geçirdi ki korkudan sütü gelmedi yazık.
Eşimden başka kimseden ilgi beklemiyorum. Zaten tüm hazırlıklara bilgilere internetten, gebe okulundan ulaşılıyor artık. Ben daha denk gelmedim umarım gelmem ama sizi azarlayanlara iki sesinizi yükseltirseniz geri basarlar hiç çekinmeyin susmayın.