buse76 omerkkubra yaa bu postu gören ben yakın zamanda aşı yaptıracak ben 😂😂nasıl yaptırcam yaa o kadar ağrıyorsa kaçıncı haftada yaptırdınız 17+4 üm ben 20 de mi yapılıyor
omerkkubra buse76 23 haftalık 24 haftalık ta yapılıyor iki doz yapçak sanız daha erken de yapılır kişiden kişiye değişir bazılarında hiç ağrı olmuyo ben üç gündür çok kötüyüm