mlsmrtgl omerkkubra bende dün yaptırdım. Sanki kolum kopacak. Buz uygulaması yapabilirsin. Hafiletiyır biraz 🥹
Happyanne_2baby Ben 3 gece çektim ağrısını o kolumun üstüne hiç yatamadım tutuldu bi yanıma yatmaktan hep ama kendiliğinden geçti sonra bişey uygulamadım sadece ılık suyla duş aldım faydası olsun diye
28nisan Happyanne_2baby 2 gün boyunca su degdirmek yasak duş alma sadece buz uygulayabilirsin demişti bana da doktorum
ozpo Üstüne yatmayın bir de o kolla çekme, silme çok yapmayın ağrıyı arttırıyor. 3 gün sürmüştü benim.
flz3576 omerkkubra çok geçmiş olsun bende yarın 28 haftama gircem 28 de çagırcaz demişlerdi çok korkuyorum siz kaç haftalık oldunuz
ipekbocegiim omerkkubra ben de bugün oldum ama çok hafif dokununca acıyor sadece. Gece ağrı başlar mi acaba korktum şimdi 😢
ipekbocegiim omerkkubra gece oldu daha arttı valla yatamıyorum sol tarafıma. 2 gün kadar sürebilirmiş :/
bus2109 Bana da salı günü sabah yapıldı hala geçmedi 1 buçuk gün oldu pijamamı çekerken bile çok zorlanıyorum ne zaman tam anlamıyla geçicek bilmiyorum bide 1 ay sonra 2. Doz yapılcak dedi 🥲