kedimekim aaa ilk defa benimle ayni tanı alan biri 🥺 benim de 12. Haftada tanısı konuldu ilk 7mm ile tespit edildi 1 haftada 18mm oldu cvs yapıldı fetal dna yapıldı hepsi temizdi kurtaj kararı aldığımızda 24mm idi istemesek de bu kararı vermiştim çünkü amniyon sıvısı azalmıştı doktor max 2 hafta ömür bicti 17-18. Haftalarda karnımda olecekti. Kurtaj tarihine kadar cok dua ettim ömrü yoksa vebali ben olmayayım diye. Heyet raporunu girdigimde mesane artik 30mm olmustu ve diyafram şekli değişmiş mesanesi kalbine baskı yapmaya baslamisti bobrekleri ciddi hasar almış diyalize bagimli bi bebek olacaktı heyet raporundan geçtiğim gun aritmisi baslamis gelisimi durmus kalp atimi bradikardiklesmisti yani normalinden cok yavaşlamıştı… sizinkinin cinsiyeti neydi? Bizimki kızdı.. kiz bebeklerde cozumu yok kendim hemsireyim bu arada gitmediğim doktor kalmadi bu surecte 7-8 doktor gezdim… 22 mart son adet tarihimdi planli gebelikti 4-5 nisanda hamile kaldım 2 temmuzda da kurtaj oldum 🥺 su an yeniden planlıyoruz ekim adetinden sonra denemeye başladık 4 ay oldu hala tutmadi kullanmadığım takviye kalmadi gercekten, alternatif tıpla gittim bu ay soğan kürü yaptim ve hacamat yaptirdim nasip olur mu bilmiyorum… kendi çalıştığım hastanem bebeğin öleceğini bile bile islem uygulamak istedi bana sormadan apar topar beni şant icin işleme alacaklardı biz başka doktorlara giderek aydinlandik.. benim kromozom testlerim temizdi o sebeple oluşumda problem olmus mitokondri hücre enerji eksikligi var dedi son muayeneye gittigim doktor.. Allah bir daha o acilari yaşatmasın sağlıkla kucağınıza alin insallah 🙏🥹