Alya05 canmm yaptığın vok güzel bişi bende ilk doğumumdan sonra eczaneden aldım hatta senin gibi yardımsever birisi eczaneye bırakmış onlar da bana ücretsiz olarak verdi. Nolur yanlış anlamayın ama burdan böle reçete belli olmayan ya da gönderim doğru olur mu ki lütfen yanlış anlama yaptığın çok güzel bişi ama karşıdaki kişi de illa ihtiyacı olan biridir buna da eminim ama her ihtimali düşünmek gerekmez mi :)