Alya05 Gebelikte kullandım 2 kutu kaldı sigortası olmayan ücretle alıyor kutusu bin tl gibi bişi çok pahalı Elimdekini ücretsiz verceğim Batman merkez olursa elden de alabilirsiniz şehir dışından olursa kargo ile gönderim yaparım
Alya05 mhtparslan tmm canım akşam eşime söyliyeyim. Bebekten dolayı ben çıkamıyorum ya eşim gönderebilirse sana yazarım yarın kargolarız Bu akşam yazarım sana buralarda ol 🤭😊
Alya05 mhtparslan bide burdan adres nasıl yapcas özelden yazarsan kimse görmüyor değil mi @Gokturkmom_