Moonlight97 Sezeryan olacağını düşünerek 25 gün Ama henüz doktor ile bişey konuşmadık perşembe gideceğim umarım bi tarih verir artık
Dilay96 Bugünü saymazsam 2 gün kaldı kavuşmaya sağlıkla doğsun da sağlıkla büyüsün şans dolu talihi açık bir bebek olsun oğlum , herkese hayırlı doğumlar diliyorum 🥰🤲
sanem34001 smnkl son 16 falan uygulamaya göre ama tık yok bizde 😂 birde son 50 falan geçmiyor ya bence. Bana kim geçiyor diyorsa yalan söylemiş 🙄😅