Su_eren Son 14 gün . Nazlı oğlum ne yüz gösterdi nede şuana kadar bir geliş belirtisi hayırlısı ile daha fazla beklemeden inşallah gözümüz yollarda 😂😂
Seymoti smnkl 100 gün kaldığını görecek miyim derken kendimi 66’da buldum 🥹 O eksik bu gedik dedikçe zaman daha hızlı ilerliyor sanki son trimester yetişmeye çalışmakla geçiyor 🥰
Sevo36 smnkl 280 100 80 50 diye diye artık son 2 gün perşembe nasipse kavuşacağız kızımla 🩷🙏 darısı bekleyenlerin başına inşallah 😊🩷
Rmeysa_01 smnkl son 30 ama bugünlerde olacak gibi hissediyorum bel ve karın ağrısıyla uyandım sabah 7de hâlâ devam ediyor hayırlısı bakalım
Aysgulgndz smnkl 38. Hafta olarak mı hesaplamak gerekiyor yoksa 40 mı bilemedim uygulamaya göre 75 ☺️
handan3958 Papatya05_ Benim 3. Gebeliğim ilk ikisi normal oldu buda normal olur inşallah beklemedeyim bakalm ne zaman gelirse sağlıkla gelsinler inşallah 😍🤲🏻
handan3958 Papatya05_ Bende öyle mide yanmalarım arttı ayaklarım şişmeye başladı iyice ağırlaştım artık o yüzden şöyle tam 40 bulmadan 38 39 larda gelse bebiş ne güzel olur diyorum ama bakalm hayırlısı ☺️
ozguvenc Hesaplamaya göre son 34 gün. Doktorumun beklentisine göre son 20-25 gün. Yarın kontrolüm var doğum şeklimi soracağım, biz sıkıntımdan dolayı ters gelir diye beklerken son muayenemde baş aşağı dönmüştü oğlum 👼🏼