smyyy95 yldzata benim hiç belirtim olmadı ilk çocuğum da hatta adetlerim de bile belirti yaşamam o yüzden var mı yok mu bilemiyorum sadece kaslarım da doluluk hissediyorum
Bir1kelebek Canım çok sevindim inşaAllah vardır benim de bata 5 gün kaldı hiç belirtim yok olmadı diye düşünüyorum yok yani yinede test yapsam mı belki hiç belirtisi olmayanlardanımdır diyorum ama vücudum da ki değişiklikleri hisseden biriyim ben dpo 9
smyyy95 Bir1kelebek yarın sabah yap bence test inşallah pozitifi görürsün bende kan vericem ama pek ümidim yok geçen ay artımed yaptım silik gördüm koşa koşa Ken vermeye gittim. 1. 20 çıktı yarın da öyle olur diye çok korkuyorum
anonim95 smyyy95 inşallah canım ben aynı gün acilde kan verdim 9153 çıktı şoktayım yarına randevu aldım bakalım beni neler bekliyor 🫣