buse_ky adanaya yeni taşındım sayılır, geldiğimde araştırıp buldum ve iyi ki onu bulmuşum çok tatlı çok ilgili biri gittiğinizde rahatlatıyor sizi her kontrolümüz çok güzel geçiyor, bi dönem ense kalınlığı çıktığı için mete sucuya gitmiştim çok kötüydü insanlar nasıl bu kadar övüyor seviyor anlam veremiyorum ben mesela