Niless45 benim adet gecikmem olmuştu sonra test tutum silik çizgi çıktı gecede bi kaç damla kan gördüm yerleşim kanıdır dedim bı kaç gün test tutum direk pozitif çıktı hastaneye özele gittim bebek kesede olmadığı için düşük riskin var o yzudn kan görmüştüm çok şükür bı ay sonra anca riskim geçti ilaçlarla ve şuan 4 aylık oldum inşallah haftaya cinsiyet ogrenicem senin de hakkında hayırlısı olsun canım 🤍