Biraz uzun yazıyorum 🫠Kızlar son adet tarihim 21 aralıktı Ocak 15,16,17 diye bekliyordum olmayı ama olmadı yani 38 gün oldu geçen adetten buyana ama 1 haftadır regl olmadı kesin hamileyim diye düşünüyorum çünkü 28 günden 28 günde oluyordum , bugğn test yaptım ama negatif çıktı kan vermem gerek yada doktora gitmem gerek , tekrar test alayım diyorum testti beklerken soğuk odada bekledim oda sıcaklığı etkiler mi testi acaba pozitif olması için ?