rumeyyurmom sevimlipandahii ay inşallah ikinci denemede şansı daha yüksek diyorlar ama bakalım nasip 😚
sevimlipandahii rumeyyurmom evet ilk olucak gittiğim tüm doktorlar 2 yıldır hsg istiyor . Ekim’de çektirdim cektirdigim doktorda temiz 3 ay dene gel dedi 2 aydır adet olamıyordum 25 ocakta basldi kendiliğinden sandım hamileyim ama yok teste pozitifti güya,🤷🏻♀️😂
sevimlipandahii rumeyyurmom İnşallah olur benim de 23 Bu yaşta bu kadar erken stres altında kalıyoruz inşallah birgün müjdeli haberleri alırız ❤️🩹
kelebek_2 askn1 geç döllenme de olabiliyo bi erken gebelik testi yap ondada çıkmazsa kan ver önce kana sonra idrara geçiyo beta hcg hamilelik hormonu İnşallah vardır🤲🏻🥹🌸