Ozum12 1mila1 dediğiniz gibi oldu ertesi güne attı bugün gittim olmaz dedi yarın yeniden gideceğim 😅aç ve ilacı içmeden gideceğim kan verdikten sonra içerim artık🥲
samira555 Ozum12 benimde yüksekti ilaç kullanıyorum aç ve ilacı içmeden gidip kan verip sonra ilaç içip yarım saat sonra kahvaltı yapıyordum doktor içmeden kan vermemi söylemişti
serenay35 Ozum12 aç gitmen lazım ve ilacını içmeden kan vermen gerekiyor aksi takdirde TSH yüksek çıkabilir ve boşu boşuna doz yükseltilmiş olur