nnur20 yanlış bilgi vermek istemiyorum bilen arkadaşlarda yorum yapar ama ben levotiron 75mg kullanıyorum bende günde bir defa aç karına kahvaltıdan yarım saat önce yarım bardak suyla için yazıyor doktor eczacıda öyle demişti. mesela erken uyandım veya uykum varsa ilacı içiyorum alarm kuruyorum yarım saat sonra kalkıp hiç iştahım yoksa bile bir kek yada salatalık o an ne bulduysam vs olsa birşey yiyorum sonra geri uyuyup uyanınca kahvaltı yapıyorum arada çünkü her gün aynı enerji de olmuyorum 🥲