kismettpinarr merveeeehappy ben özele gidiyorum Türkan kaya şakar var orda çok iyi çok memnunum 2024 de yanında doğum yaptım şuan gene hamileyim ve tekrar yanına kontrole gidiyorum doğumuda orda düşünüyorum
merveeeehappy 2 defa devlete gittim ama ilgi sıfır odaya girip çıkmam 2 dk sürmüyor ne vitamin ne takviye yazıyor , özele gidiyorum şuan songül hocaya gittim oda çok yoğun bi doktor kafası çok dolu çok hastası olmayan iyi bir doktor araştırıyorum
merveeeehappy kismettpinarr çok yoğun yazmış arkadaşlar ya çok beklemek istemiyorum birde yoğun olunca yeteri kadar ilgilenemiyorlar gibi hissediyorum nedense
merveeeehappy revsnnnn çağlar hocayı çok duydum hamile kadınkardan devlet hastahanesinde konuşuluyordu , bende çağlar hocaya randevu alacağım sanırım muayne ücreti ne kadar şuan ?
nevinbulyaman @merveeeehappy ilk türkan hanıma gittim ondanda memnundur ama çok yoğundu kontrol lere gittiğimde çok bekliyordum sıra almama rağmen şimdi çağlar beye gidiyorum oda yoğun ama randevu aldığımda sıram geldiği gibi alıyor ötelemiyor ikisindede memnunum ben Batman’a gelin geldi 8 ay önce tanımıyprdum kimseyi görümcelerim ikisi en iyisi dedi
merveeeehappy nevinbulyaman bende çağlar hocaya gidecem büyğk ihtimal bir sonraki ay memnun kalırsam onunla devam ederim ne kadar ödüyorsunuz muayne ücreti?
merveeeehappy nevinbulyaman devlet hastahanesinde detaylı ultrason için randevu veriliyor mu nasıl alınması gerek bilginiz var mı?
kismettpinarr merveeeehappy evet yoğun hastası çok ama senin sorunların şikayetlerin veya merak ettiğin konular olduğu sürece ilgileniyor yani aklımda soru işaretleri bitince odadan çıkıyorum bu birazda bize bağlı bence ben öyle düşünüyorum
revsnnnn merveeeehappy önceki oğlumda da onun yanında doğumumu yaptım gerçekten harika bi doktor her konuda çok ilgili
juniorsulis merveeeehappy memnun kaldınız mı acaba bende Çağlar hocayı düşünüyorum. Düşüncem normal doğum yaklaşımı nasıl acaba ?
nevinbulyaman @merveeeehappy canım eşimim özel sağlık sigortası var ondan bende yararlanıyorum ücret hiç vermedim o yüzden bilmiyorum inanın
glstnacrr1 @merveeeehappy çağlar hoca dünya hastanesi gebe kalamıyordum yanında 5 ay tedavi oldum çok şükür oldu çok iyi mi bir doktor
merveeeehappy glstnacrr1 sağlıkla büyütün inşallah bende 2 hafta sonrasına randevu almaya düşünüyorum