asyaa1234 fatmaa51 evet cnm kan değerim 42ydj üç gun önce kanamam durdu peki kaç hafta sonra adet oldunuz
fatmaa51 asyaa1234 ben birinde 40 günde oldum birinde 50 günde oldum brinde 60 günde oldum canım adetlerim düzenli değil benim Pcos vardı adetleri düzenli olanlar zamanında adet görüyorlar genelde
asyaa1234 asil15 ayın 9unda randevum var kadına doğuma gidecem muayne olacan insalah kizkar randevuyu çok geç verdiler parça kalsaydı ağrım olurdu kanamam devam ederdi
asil15 asyaa1234 aynen olurdu olsun geç olması daha iyi en azından tertemiz muane olursunuz bana 1 regli sonrasi deneyin demisti ve bende öyle kalkıştım riske atmak istemedim
asyaa1234 asil15 rabbim hepimize nasip etsin kuzum duakarimizi birbirmizden eksik etmiyelim rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun inşallah
fatmaa51 hilalaselll4 benim ki kürtajdı kendiliğinden düşmedi ama betamda 30 günde sıfırlanmadı ben korunmadım hamile kalmışım oo arada sağlıksız oldu yine kürtaj olmak zorunda kaldım
asyaa1234 fatmaa51 anladım cnm çok sağol benim hep duzenliydi adetlerim insalah oruçtan önce olurum allah nasip ederse oruç tutacam
fatmaa51 asyaa1234 ben düşükten sonra kanamam bitmişti 10 gün filan da geçmisti orucu tutmustum rabbim kabul.eder insallah