asyaa1234 ben düşük yapmıştım 2024 Aralık’ta doktorum kanama bittikten sonra isterseniz hamile kalabilirsin demişti baya ilaç kullandım 3 ay kendim korundum biraz korktum ilk gebelikti 3 ay korunmadım toplam 6 ay oldu 6.ayın sonunda hamile olduğumu öğrendim temmuzda öğrendim doğuma az kaldı düşükten sonra hamile kalmak daha kolay oluyor doktor öyle söylemişti bana gebe kalınca nasıl hesaplıyorlar dediğini pek anlamadım canım