7+6 da gittiğimde kese var,bebek görünmüyor dedi doktr. Ya boş gebelik ya da geç döllenme dedi,1 hafta sonra tekrar çağırdı. İnsan hemen kötüyü düşündüğü için ben ağlayarak başka bir doktoru aradım hemen gel dedi. Gittim karında baktığında ben bebeği görüyorum dedi,vajinal ultrasonla baktığında kalp atışını da gördük. Geç döllenme bu dedi. 3 gün sonra tekrar çağırdı gittim,karından bebeği de kalp atışını da gördük,şu an için gayet sağlıklı dedi. Sat a göre bugün için 8+5 olmam gerek ama 7+0 ım