elfkacar 8+6 da boş gebelik olduğunu öğrendim. Kürtaj olmam gerektiğini söyledi doktorum. Benim gibi olup bebeği 9. Haftada görem oldu mu acaba kese 3.32 cm bu arada
ArelinAnnesi1 elfkacar ben 8.ci haftamda kesem bomboştu 9 da gittiğimde hem bebek hem kalp atışı vardı
Eda42_ elfkacar Bende yolk saç görüldü bekledim 10 haftalık olana kadar ama maalesef bebek görülmedi yine o yüzden mecburen kürtaj oldum sizde ağrı kanama yoksa bekleyin ama kendinizi herşeye alıştırin tabi ben bu sürede 2 3 doktora da gittim görüşünü aldım ondan sonra kürtaj oldum sizde başka farklı doktora gidin
fatmaa51 elfkacar kesen baya büyümüş benimde aynısı olmuştu 7+3 filandı kürtaj oldum kese büyüyordu içinde bebek oluşmuyordu Genetiğe gitti embriyo zaten sıkıntılıymış yaşamla bağdaşmayan trizomi6 diyodu
elfkacar ArelinAnnesi1 yaa beklemeli miyim bilmiyorum çarşamba gününe kürtaj için randevu aldık. Siz kesenizin büyüklüğünü hatırlar mısınız bilmiyorum ama 25 mm üzeri ise boş gebelik tanısı koyuyorlar direkt benim kese 32 mm olunca görünmemesi mümkün değil şeklinde yorumlandı . Geç döllenme olamayacağı söylendi kese oldukça büyük diye . İnsan ne yapacağını bilemiyor
ArelinAnnesi1 elfkacar yani zehirlenme durumu yapmicaksa biraz bekleyin yada başka bi doktora da görünün ondan sonrası masip zaten
elfkacar ArelinAnnesi1 yarın da bir başka hastaneye başka bir doktora görüneyim galiba içim rahat etmeyecek
elfkacar Eda42_ bende bir doktora daha gideyim birkaç gün daha en azından içim biraz daha rahat etmiş olur
ArelinAnnesi1 elfkacar görünmekte fayda var sonuçta bazı makinalar eski olabiliyor içinizde kalmadın en azından
Eda42_ elfkacar Tabi ki ne olursa olsun tek bir doktor ile sabit kalmayın ben özele devlete gittim ama işte görülmedi hayırlısı dedim
elfkacar fatmaa51 yaa öyle mi sizinde aynıydı demek farklı bir hastaneye randevu aldım ama boşuna mı ümit ediyorum yoruldum da açıkçası enerjim kalmadı
elfkacar sema3346 evet var halen de var göğüslerde hassasiyet,kokularara karşı yine, çok şiddetli olmasa da hafif mide bulantılarım o yüzden insan inanmak istemiyor, kabullenemiyor . Şuan bile halen belirtileri yaşıyorum
fatmaa51 elfkacar evet benimde sizle çok aynıydı bulantım filanda devam ediyordu Rabbim işlerinizi kolaylaştırsın insallah çok isterim sizinki benimkine benzemesin
elfkacar fatmaa51 sizin adınıza da üzüldüm çok geçmiş olsun şimdi tekrar gidiyorum bir başka hastaneye ben de
AslanAnnesiAysee elfkacar benim de şuan 5 haftalık ve aynısı söylendi çok üzüldüm haftaya tekrar bakıcak yine görülmezse ben de özele gidicem bu devletin cihazına güvenemem
elfkacar AslanAnnesiAysee 5 haftalıkken ben de gitmiştim sadece kese görünmesi normal demişti o da Vajinal usg ile görünmüştü. Sonra 7. Haftada çağırdı ama ben biraz geç gittim 8. Haftada o yüzden halen görünmeyince böyle söyledi. Ama sizin daha çok erken bence embriyonun görünmesi için mutlaka başka doktora gidin siz de