sahada çok geçmiş olsun bende pgt düşünüyordum özelde sorduğum tüp bebek merkezleri genetikli tüp bebek pgt önerdiler bizim durumda 4 düşük oldu 6-8-5-19 haftalarda sonuncusu ölü doğumdu normal doğum yaptırıldı kalbi durduğu için. Bu yüzden pgt mantıklı gelmişti. Sonra bu hafta bir doktora gittik akdeniz tıpta tüp bebek bölümünde ordaki doktor tüp bebek önermiyorum size dedi şaşırdım. Resmen boşuna para vermiş olursun, lupusla sperm dna bakalım bunlarda normalse doğal yolla hamile kalmaya devam et yine tedbir amaçlı kan sulandırıcı coraspirin yazalım ama hamile kalsanda %50 elinizde sayacaksınız çocuğu dedi. Pıhtılaşma testim için bir çoğu normal dedi ama benim sonuçlarda kan sulandırıcı ve coraspirin kullanıp sağlıkla bebeklerini kucaklarına alanlar varmış kimi doktor öneriyor kimi doktor önermiyormuş bende artık öneren doktorlarla devam etmeyi planlıyorum bir sonraki hamilelikte inşAllah. Yani son gittiğim doktor resmen bu testleri de yapalım sonrasında Allah’a bırak dedi. Sizin süreç baya zor olmuş tabiki hem maddi hem manevi Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza alacağımız bebekler nasip etsin inşAllah🤲🏻🌸 zor bir imtihan..